Masz pytanie? Dzwoń: 604 447 504
(godz. 8.00 - 18.00, oprócz niedziel)

Edukacja, rewalidacja i integracja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)

Studia podyplomowe z zakresu edukacji włączającej i integracyjnej dla nauczycieli wspomagających prowadzone metodą hybrydową (zajęcia przez internet, praktyki stacjonarnie)

  • A
  • A
  • A

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela, program studiów z zakresu EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ obejmuje:

 

Grupy zajęć, w ramach których osiąga się szczegółowe efekty uczenia się Zajęcia Minimalna liczba godzin Minimalna liczba punktów ECTS
C. Kształcenie kierunkowe C.2. Przygotowanie psychologiczne do pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 60 6
C.3. Przygotowanie pedagogiczne do pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 60 6
C.5. Dydaktyka specjalna 30 4
C.6. Diagnostyka w pedagogice specjalnej 30 4
D. Edukacja włączająca D.1. Teorie edukacji integracyjnej i włączającej 30 4
D.2. Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowanie, realizacja i monitoring działań wspierających 60 6
D.3. Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych 75 8
D.4. Programy wychowawcze w edukacji integracyjnej i włączającej 30 4
D.6. Praktyki zawodowe 120 6

RAZEM

375 h +120 h 48

Czas trwania

Czas trwania studiów: 375 h zajęć teoretycznych i 120 h praktyk

Nasze atuty

– Wykładowcy to specjaliści w swoich dziedzinach

– Stawiamy na Twoją wiedzę!

– Na naszych studiach masz kontakt z żywym wykładowcą, a nie z automatem!

Zapisz się wstępnie

Uwaga! Do niczego to nie zobowiązuje. Dostaniesz od nas więcej informacji.

 





     

    Kadra

    Małgorzata Silny

    Małgorzata SilnyPedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki na uczelniach pedagogicznych, autorka wielu publikacji, koordynatorka ogólnopolskich projektów, trener umiejętności psychospołecznych.

     

    dr Agnieszka Nomejko

    Doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii, seksuolog kliniczny, praktykująca psychoterapeutka poznawczo-behawioralną. Studia magisterskie i doktorskie ukończyła w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Absolwentka studiów podyplomowych „Pomoc psychologiczna w dziedzinie seksuologii” i Szkoły Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej. Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Psychologii Klinicznej i Zdrowia Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Autorka artykułów naukowych i kierownik projektów badawczych.

     

    Hanna Żaczek-Wróblewska

    Hanna Żaczek-Wróblewska

    Psycholog, trener, wykładowca. Absolwentka: Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) o kierunku Psychologia Społeczna, kursów terapeutycznych z zakresu pracy z dorosłymi i młodzieżą, szkoły trenerów. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Szkoleniowiec, trener w obszarze pracy z dziećmi i młodzieżą, współpracująca z liderami na rynku szkoleniowym w sektorze edukacyjnym (…)

     

    ZOBACZ CAŁĄ KADRE

     

    Zobacz nasze placówki

    Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Przasnyszu:

    www.ult.edu.pl

    Szkoła w Przasnyszu

     

    Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Świeciu:

    www.ultswiecie.edu.pl

    Uczelnia Lingwistyczno-Techniczna w Świeciu

    Blog

    Nie znaleziono żadnych wpisów w blogu.